Natti

Jävlar vilken dag.... vaknade tidigt, typ 07, å sen va de sova små stunder tills klockan rinde 1030 för att gå upp och åka till lundbybadet för ett Box-pass. Box va skoj men hade nog varit roligare om man hade någon man kände att slå på :-O
När de va klart åkte jag ut till Björlanda där jag växte upp och hälsade på mina gamla grannar. När jag stog där å snackade å precis skille dricka kaffe ringde Camilla som hade parkerat  sin bil på motorvägen straxt inna Stenungsund, så jag åkte och hämtade värktyg hemma och Camilla hos Karl-Oskar för att åka till golfen och gosa med den. Den har antingen rasad växellåda eller koppling.... ska försöka få den till garadet imon så vi kan riva skrotet å se va de é för fel. Sen var det dax för dagens höjdpungt, Jävlarannama, åkte till Cecila och käkade innan hon Mia och jag åkte in till stan för konsert. Jävlaranamma va kul som vanligt.....när dom va klara gick vi till City Pub för en öl, Smake Dog, innan som stängde då gick vi till Bishopfinger för några öl till innan Tomas och Monstret kom å hämtade mig och Cecilia för att åka till mac's för en kebab å nu ligger jag i sängen å skriver detta utan ljus på tangentbordet vilken é lite skoj ock lite sårt..... mycke sudda bilr de....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0