Tappad

Då har man lämnat blod för första gången, inte als så farligt som jag trode de skulle vara. Gjorde lite ont när han stack in nålen men sen kändes det inte. När jag va klar där åkte jag till garaget för att fixa fläkten i Camillas bil, de blev en flufix tills hon skaffat en ny fläkt. När vi va klara med de och byte till vinterhjul på min bil åkte vi hem till Karl-Oskar och käkade de va grymt gott. Snart är det helg, denna helgen blir de Jävlaranamma konsert på lördag å innan de träning. Ska prova Box å se om de kan va något att köra på.
Nu är det snart möte på jobbet å sen hem till sängen,
Go natt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Box e jätte kul :D så d tror jag nog kan vara något..jag skulle vilja gå det passet men vill inte göra det själv hahah ha d knon kul :D kram kram

2008-11-08 @ 05:54:31
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: RogeR

De é bara att hänga med

2008-11-09 @ 03:55:38
URL: http://www.nykom.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0